انواع بلبرینگ

انواع بلبرینگ و رولبرینگ

   Admin        جمعه, 06 دی 1398       مقالات تخصصی
انواع بلبرینگ

 

انواع بلبرینگ - بلبرینگ ها در دنیای مدرن امروز در انواع مختلفی طراحی و تولید خواهد شد ، انواع بلبرینگ را در ابعاد کوچک تر از ناخن دست تا ابعاد عظیم طراحی و تولید می کنند . بلبرینگ یا همان بال بیرینگ از کلمه ی بال و بیرینگ ساخته می شود که به معنای توپ یا گوی و بالشتک و یاتاقان می باشند . بلبرینگ ها با توجه به نوع آنها قابلیت تحمل بار مشخص و نوع و جنس و یک سری آپشن ها دارند که با کد هایی حک شده در بدنه ی آنها قابل تشخیص می باشد .

امروزه کارخانجات معتبری در زمینه ی تولید بلبرینگ ها فعالیت دارند . بلبرینگ ها نوع دیگری به نام رولبرینگ دارند که به جای گوی از غلطک استفاده شده است . تفاوت مهم بین این دو در این است که بلبرینگ ها سرعت چرخش بیشتری نسبت به رولبرینگ ها دارند اما رولبرینگ ها قابلیت تحمل بار بیشتری نسبت به بلبرینگ ها دارند که در مقاله بلبرینگ چیست می توانید توضیحات کامل تری را مشاهده نمایید ..

انواع بلبرینگ :

بلبرینگ شایر عمیق

بلبرینگ ایگرگ

بلبرینگ تماس زاویه ای

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ کف گرد

که هر کدام از آنها خود به انواع مختلف با آپشن های مختلفی طراحی و تولید می شوند .

انواعبلبرینگ

انواع رولبرینگ :

رولبرینگ استوانه ای

رولبرینگ کف گرد

رولبرینگر سوزنی

رولبرینگ مخروطی

رولبرینگ بشکه ای

گروه صنعتی عباسی مرکز واردات و پخش انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، روغن های صنعتی ، انواع اورینگ ، کاسه نمد ، پکینگ و سایر ملحقات می باشد . قیمت های بسیار مناسب به دلیل واردات مستقیم یکی از خدمات متمایز بلبرینگ عباسی می باشد . تضمین اصالت تمامی محصولات توسط گروه صنعتی عباسی انجام خواهد گرفت .

با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما – گروه صنعتی عباسی